Grupy szkolne

 

Oferujemy następujące pakiety:

  • Pakiet miedzianybitwa o gród + gry zespołowe. Koszt – 25 zł od osoby.
  • Pakiet srebrny –  bitwa o gród + gry zespołowe + do wyboru: gra terenowa lub szkoła wojowników.  Koszt – 35 zł od osoby.
  • Pakiet złoty bitwa o gród + gry zespołowe + gra terenowa + szkoła wojowników + ogniskoKoszt – 55 zł od osoby.
  • Pakiet dla przedszkoli – gra terenowa. Koszt – 25 zł od osoby.

Oferta dla szkół i grup zorganizowanych – minimum 20 osób.

 

Do wyboru jest jedna z następujących gier (pakiet srebrny, złoty, dla przedszkoli):

 

  •  Zaklęty kufer (dla przedszkoli)

Interaktywna zabawa przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym. Fabuła rozgrywa się wokół magicznego kufra, o który zawzięcie rywalizują kowal, rycerz i czarownik. Każdy chce zamkniętego wewnątrz skarbu tylko dla siebie. Dzieci nie tylko obserwują ich zmagania, ale też mogą pomagać poszczególnym postaciom, a na koniec decydują, kto na skarb zasłużył najbardziej. Ostatecznie to dzieci są zwycięzcami, gdy okazuje się, że kufer jest pełen słodkich niespodzianek.

  •  Poszukiwanie Magicznych Znaków

Gra przeznaczona dla dzieci z młodszych klas szkoły podstawowej. Wiedźma zagraża mieszkańcom naszej osady. Na pierwszy rzut oka straszna i zła, budzi lęk wszystkich, którzy ją widzą. Jedyne, czego sama się boi, to śmiech i śpiew dzieci. To jednak za mało, żeby odegnać ją na zawsze. Uczestnicy zabawy muszą także poznać zaklęcie, którego fragmenty są rozmieszczone po całej Wiosce. Nie wiadomo też, czy wiedźma naprawdę jest zła, czy też padła ofiarą jakiegoś złego czaru. Dzieci same zadecydują, jaki będzie jej los.

  • Legenda Złotej Baby

Gra przeznaczona dla dzieci starszych klas szkoły podstawowej i młodszych gimnazjum. Księżniczka zasnęła magicznym snem, a zakochany w niej rycerz pogrążył się w rozpaczy. Czarownik na pomoc wezwał grupę dzielnej młodzieży, która wykonując zestaw zadań ma obudzić dziewczynę. Wtedy zaczyna się prawdziwa rozgrywka. Kto jest dobry, a kto zły? Kto chce pomóc księżniczce, a kto wykorzystać ją do własnych celów? Dzieci znajdują się w samym środku tego dylematu i to one znajdą rozwiązanie.

  •  Istota z Mgły

Gra przeznaczona dla dzieci przełomu gimnazjum i liceum. W Wiosce pojawiła się przerażająca Istota z Mgły, która terroryzuje mieszkańców osady. Ślepa, poluje kierując się jedynie dźwiękiem. Gracze będą musieli wyłonić wśród siebie najlepszego wojownika w turnieju oraz zebrać wskazówki prowadzące do magicznej broni, którą można pokonać bestie, a następnie podjąć się ostatecznego starcia. Czy śmiałkom wystarczy odwagi i rezonu, aby zwyciężyć?

 

Oprócz gry fabularnej w skład pakietów wchodzą:

 

  • Szkoła wojowników (pakiet srebrny, złoty)

Zajęcia w sam raz dla grup, które cenią sobie aktywność. Dzieci i młodzież szlifują swoje umiejętności walki mieczem (w szrankach), i strzelania z łuku. Zapewniamy bezpieczne miecze, łuki dopasowane do możliwości nawet młodszych grup oraz opiekę doświadczonego wojownika lub łucznika.

  • Gry zespołowe (pakiet miedziany, srebrny, złoty)

Oprócz Kaczana będącego sportem Wioski Fantasy uczymy również gry w Kubb, praktykowanej już przez średniowicznych wikingów.  Grając w Kaczana zawodników dzielimy na dwie drużyny, Zostają im przydzielone stroje w odpowiednich kolorach. Kaczan jest sportem wykorzystującym boisko, bezpieczne miecze, tarcze i specjalne piłki, a rozgrywka, oprócz sprawności fizycznej wymaga współpracy w drużynie, sprytu i taktyki. Rozgrywka w Kubb nie wymaga biegania, ćwiczy za to koordynacje wzrokowo – ruchową i wymaga nie lada celności do zwycięstwa.

  • Bitwa o gród (pakiet miedziany, srebrny, złoty)

Flagowa atrakcja Wioski Fantasy, która wykorzystuje cały teren osady oraz zestaw specjalnie opracowanego sprzętu. Uczestnicy dzieleni są na dwie drużyny: atakujących i obrońców. Każda zostaje odpowiednio wyposażona (dla starszych dzieci – bezpieczne miecze, łuki, balisty itp, dla młodszych – balony z wodą lub piłeczki), a następnie biorą udział w bitwie, gdzie zwycięstwo określa się nie tylko w bezpośrednim starciu, ale też podejmując dodatkowe wyzwania.

 

Na miejscu proponujemy poczęstunek w postaci: kiełbasek, chleba i sosów (6 zł/osoba), szaszłyków wegetariańskich (7 zł/osoba)  lub gulaszu rycerskiego (12 zł/osoba) Oferujemy także możliwość rozpalenia ogniska w altanie (50 zł).